diumenge, 24 de maig del 2015

 
 
VALORACIÓ GLOBAL FESTES DE LA LLUM
 
Ja fa uns mesos que les Festes de la Llum van finalitzar. Tot i això,  encara es pot escoltar a diverses persones parlant d’aquests esdeveniments que es caracteritzen per rebre molts visitants a la ciutat. Un dels trets més importants d’aquestes jornades és l’elevada participació de la societat ―siguin o no de Manresa― que fan que tinguin una gran importància i un gran ressò per les persones que desconeixien l’existència d’aquests actes. Com a experiència personal puc aportar que participar-hi m’aporta molts avantatges perquè suposa la meva implicació en les    diverses activitats organitzades per l’Ajuntament de la meva ciutat.
L’acte és més especial per mi és la Fira de l’Aixada, ja  hi porto   participant ininterrompudament des de l’any 2001. Crec que és una bona manera per observar en primera persona les dures condicions de vida que vivia la societat en el s. XIV degut a la sequera que patia la ciutat i de com intentaven sobreviure. Deixant de banda la meva implicació en la Fira de l’Aixada, puc   assegurar que les Festes de la Llum tenen un paper molt important per donar a conèixer el succés del 21 de febrer. Com a d’altres ciutadans, ja estic esperant que arribi el mes de febrer del 2016 per poder gaudir d’una nova edició d’aquestes festes.
Alba Pararols Jané
 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada