dimecres, 5 de març del 2014

El teatre de Lloret estrena: 'Jo mai'

 Àlex Monner, Xavier Sáez, Laura Cabello, Marcel Borràs i Oriol Pla són els actors de la obra de Ivan Morales 
FOTO: www.lloret.org

Jo mai, de la mà de Iván Morales, arriba a Lloret de Mar. Dissabte dia vuit de març a les 21 hores s'estrena una de les obres, que segons el director és de les més treballades que ha fet maiEl preu de la entrada és de 12 euros. Àlex Monner, conegut pel seu paper a la sèrie Polseres Vermelles és un dels protagonistes.

Deu anys porta Iván Morales perfilant Jo mai. El 2004 li va surgir la idea de què volia fer i com volia que fós. No va ser però, fins deu anys més tard quan es va decidir en triar els seus actors principals i acabar gestant la seva obra de teatre. Per aquest motiu, el director l'ha considerat una de les seves obres més treballades

Jo mai explica la vida de cinc joves en un barri marginal. El bar Amparo és el punt de trobada dels adolescents on es veuen les dificultats que tenen en viure en un espai ple de violència. Ells però, els amagaràn sota la música. Es planteja com una obra musical en directe, on només amb una bateria, un baix, un micre i dues guitarres intentaran emocionar als espectadors. La música els hi fa crear un tipus de complicitat amb els assistents que amb paraules no es podria

Morales ha apostat per cinc intèrprets prodigis. Tots ells estan cridats a ser el futur de la interpretació del nostre país. 

Després de l'èxit amb la obra Sé de un lugar que arriba amb força Jo mai: 


    
Daniel Torrente | Lloret de Mar 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada